Agencja reklamy bezpośredniej Tu-Kupuje.pl sp. z o.o.

ul. Ananasowa 15, 54-054 Wrocław, Telefon: 601 53 31 54

Zakres usług

Mailing bezadresowy:

Mailing bezadresowy to jedna z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej skutecznych form marketingu bezpośredniego. Wieloletnia współpraca z wielkimi sieciami handlowymi pozwala nam stwierdzić jej istotny wpływ na wielkość obrotów, a zarazem i zysku.

Materiał kolportowany pozostawiamy według życzeń Klienta w skrzynkach pocztowych mieszkańców bloku (w przypadku domów jednorodzinnych także w płocie), bądź też w specjalnych przyblokowych koszykach na reklamę. Na terenie Wrocławia wyróżniamy się jedną z największych skuteczności w dostarczaniu materiałów reklamowych do skrzynek pocztowych, co potwierdzają wyniki przeprowadzanych przez Klientów kontroli po zakończeniu akcji dystrybucyjnej.

Przy większych zleceniach realizujemy także dystrybucję materiałów reklamowych w terenie, w wybranym przez Klienta miejscu i czasie.

Mailing adresowy :

Mailing adresowy polega na dostarczeniu przesyłki do rąk konkretnego odbiorcy, z pokwitowaniem, potwierdzającym jej dostarczenie. Tę usługę kierujemy przede wszystkim do Klientów, którzy mają już odgórnie określoną grupę odbiorców, do których chcą dostarczyć swoje druki reklamowe. 

Dystrybucja

Współpraca z Klientem zaczyna się na etapie ustalenia głównego celu, jaki Klient zamierza osiągnąć daną akcją marketingową. W zależności od obszaru działalności Klienta, bądź też zawartości oferowanej ulotki/ gazetki reklamowej pomagamy dopasować najlepszy dla w/w rejon dystrybucji.

Dystrybucja materiałów reklamowych odbywa się już według życzeń Klienta. Przeprowadzamy ją zarówno w dni robocze, jak i wolne od pracy. Nasi kolporterzy pracują pod okiem swoich koordynatorów, dzięki czemu na bieżąco jesteśmy w stanie wyeliminować  wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, jak również błyskawicznie dostarczyć informację, jaki rejon został już ukończony. Już po kilku godzinach od rozpoczęcia dystrybucji, jesteśmy w stanie dokonywać kontroli wewnętrznej.

Po ostatnim dniu kolportażu koordynatorzy przesyłają nam raporty z dystrybucji na swoim rejonie, które są następnie wnikliwie analizowane i powtórnie kontrolowane pod względem rzetelności i jakości dystrybucji. Po zakończeniu dystrybucji przesyłamy komplety raport do Klienta, który zawiera spis rejonów, w których odbyła się dystrybucja, skuteczność kontroli wewnętrznej oraz spis ewentualnych miejsc, gdzie nie udało się dokonać kolportażu.
Na życzenia Klienta przeprowadzamy wspólną kontrolę po zakończeniu akcji marketingowej.